FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, które nie zostały tutaj omówione, skontaktuj się z działem obsługi klienta firmy Rainbow Sahara w celu uzyskania pomocy.

Gdzie mogę kupić System Czyszczący Rainbow?

System Rainbow sprzedaje się za pośrednictwem sieci Niezależnych Autoryzowanych Dystrybutorów Rainbow. Jeśli jesteś zainteresowany zakupem Rainbow, wypełnij nasz formularz Poproś o demonstrację. Autoryzowany dystrybutor Rainbow w Twojej okolicy skontaktuje się z Tobą z dodatkowymi informacjami.

Ile kosztuje Rainbow?

Cena Rainbow może się różnić w zależności od konfiguracji pakietu, lokalnych warunków rynkowych, podatków i wartości wymiany, które można zastosować do zakupu. Lokalny autoryzowany dystrybutor Rainbow będzie mógł udzielić Ci dodatkowych informacji. Aby umówić się na konsultację w domu, wypełnij nasz formularz Poproś o demonstrację.

Czy autoryzowani dystrybutorzy Rainbow sprzedają system Rainbow w Internecie?

Nie. Autoryzowani dystrybutorzy Rainbow sprzedają system Rainbow Home Cleaning wyłącznie poprzez demonstracje w domu. Co ważne, tylko produkty Rainbow sprzedawane przez Autoryzowanych Dystrybutorów Rainbow w domu są objęte autoryzowaną gwarancją. Produkty Rainbow kupowane przez nieautoryzowane kanały, w tym przez Internet, nie są objęte autoryzowaną gwarancją. Ponadto nie ma gwarancji, że produkty sprzedawane w Internecie są nowymi lub oryginalnymi Produktami Rainbow. Czytaj więcej…

Gdzie mogę znaleźć najbliższego Autoryzowanego Dystrybutora Rainbow?

Możesz skorzystać z naszego internetowego Lokalizatora Dystrybutorów, aby wyszukać pobliskiego Autoryzowanego Dystrybutora Rainbow. Jeśli nie możesz znaleźć najbliższego dystrybutora, skontaktuj się z działem obsługi klienta firmy Rainbow Sahara.

Z kim mogę się skontaktować w sprawie serwisu, części zamiennych lub dostaw materiałów eksploatacyjnych?

Skontaktuj się z dystrybutorem Rainbow, od którego kupiłeś urządzenie. Jeśli nie możesz znaleźć tego Dystrybutora, skorzystaj z naszego internetowego Lokalizatora Dystrybutorów, aby wyszukać pobliskiego Autoryzowanego Dystrybutora Rainbow. Jeśli nie możesz znaleźć najbliższego dystrybutora, skontaktuj się z działem obsługi klienta firmy Rainbow Sahara.

Gdzie mogę uzyskać instrukcję urzytkownika?

Instrukcje obsługi są dostępne do pobrania na tej stronie internetowej, w menu KONTAKT.

Co obejmuje gwarancja Rainbow?

Rexair zapewnia swoim niezależnym autoryzowanym dystrybutorom Rainbow, pisemną czteroletnią (4) gwarancję na System Rainbow i osprzęt oraz ośmioletnią (8) gwarancję na silnik odkurzacza / sterownik elektroniczny. Gwarancje te nie obejmują normalnego zużycia wynikającego z użycia produktów, takich jak paski, neutralizator HEPA itp.

Jak często muszę zmieniać filtr HEPA?

Zaleca się, aby Autoryzowane Centrum Obsługi Rainbow skontrolowało filtr HEPA po dwóch latach użytkowania. Po pięciu latach użytkowania filtr HEPA powinien zostać wymieniony (przez Autoryzowane Centrum Obsługi), aby upewnić się, że urządzenie Rainbow działa poprawnie.

Czy Rainbow może zbierać płyny?

Rainbow Power Nozzle nie jest w stanie zbierać cieczy. W przypadku stosowania bez dyszy Power Rainbow, Rainbow jest w stanie bezpiecznie zbierać płyny. Zawsze postępuj zgodnie z instrukcjami w instrukcji obsługi.

Ile wody wlewam do pojemnika?

Napełnij zbiornik na wodę, aż pokryje ona górną część kopuły na dnie pojemnika.

Czy mogę używać płynnych środków czyszczących i zapachów innych niż Rainbow z Rainbow, RainMate, AquaMate, MiniJet i RainJet?

Firma Rexair przetestowała wyłącznie materiały eksploatacyjne marki Rainbow do użytku z naszymi produktami.

Czy korzystanie z RainJet jest bezpieczne na wszystkich rodzajach podłóg?

RainJet czyści następujące rodzaje podłóg: marmur, kamień, płytki ceramiczne oraz winyle i linoleum. Nie należy używać go na niedokończonych, olejowanych lub woskowanych płytach drewnianych, nieuszczelnionych dachówkach lub wykładzinach podłogowych, ponieważ mogą one być wrażliwe na wodę. Skontaktuj się z producentem podłóg, aby uzyskać kompletne instrukcje czyszczenia.